حزب‌الله شهادت «نبیل قاووق» را تایید کرد-راهبرد معاصر
حملات پهپادی و موشکی شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: دولت بایدن از ترس واکنش احتمالی ایران فلج شده است انفجار‌های پیاپی در عکا و خلیج حیفا پنتاگون: قابلیت پشتیبانی هوایی در خاورمیانه را تقویت می‌کنیم پیکر مطهر شهید نصرالله از زیر آوار سالم بیرون آورده شد ایران حمله رژیم صهیونیستی به یمن را به شدت محکوم کرد ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شهر صیدا در جنوب لبنان واکنش یمن به بمباران هوایی بندر الحدیده: اهداف غیرنظامی اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد + فیلم حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن کاخ سفید: حمایت آمریکا از اسرائیل بدون تغییر است واشنگتن‌پست: نصرالله رفته، اما حزب‌الله پابرجاست پیام بشار اسد به مقاومت ملی لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله در ایالت‌های کلیدی آمریکا کدام نامزد پیشتاز است؟ + آخرین نظرسنجی حزب‌الله شهادت «نبیل قاووق» را تایید کرد ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم

حزب‌الله شهادت «نبیل قاووق» را تایید کرد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت شیخ «نبیل قاووق» عضور شورای مرکزی این جنبش را تایید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۲ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۸۷۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله اعلام کرد که شیخ قاووق در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شیخ نبیل قاووق در حملات روز شنبه ارتش این رژیم به منطقه ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه نیز ادامه یافت.

درپی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است، اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار